El ciutadà pot fer arribar al seu ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.
QUI HO POT DEMANAR
Qualsevol personaQUAN ES POT DEMANAR
Durant tot l'any.TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general, des de la data en què la queixa, suggeriment o proposta hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Montmeló per a la seva tramitació.NORMATIVA
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.PER INTERNET
SíENLLAÇ EXTERN
https://bit.ly/3zPbcYpTELÈFON
NoPRESENCIAL
Sí On es faOficina d’Atenció al Ciutadà
Adreça:Plaça de la Vila, 1
Telèfon:93 572 00 00
Correu-e: Horari:Atenció amb cita prèvia:
- De dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00
- Dimarts i dijous, de 16:00 a 18:30 (excepte juliol i agost)
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Impresos del tràmit:
Data de modificació: 03/08/2022 11:24:14
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420