3/1/2022
Del 10 al 21 de gener es donaran números a persones grans i amb mobilitat reduïda en horari de 8.30 a 13.30 h per al servei d'obtenció i/o renovació del DNI a Montmeló. El lliurament de números i la renovació es farà a l'Ajuntament.
El Servei d'Obtenció o Renovació del DNIe és una prestació que ofereix la Policia Nacional a diferents poblacions. Per tal de gaudir d'aquest servei, els veïns i veïnes de Montmeló han de concertar cita prèvia per les dates fixades per l'equip mòbil de la Policia Nacional que es desplaça a Montmeló per efectuar el tràmit. La persona titular del DNIe haurà de comparèixer obligatòriament en la data indicada per realitzar el tràmit dues vegades: un dia per aportar la documentació i un altre per recollir el nou DNI.
Destacar que aquest servei està adreçat a totes les persones del municipi i especialment a persones amb mobilitat reduïda que no poden desplaçar-se a les Comissaries de la Policia.
A partir del 24 de gener es donaran números a la resta de la població, fins a exhaurir-los, en horari de 8.30 a 13.30 h
El dia 7 de febrer ve la Policia Nacional a fer els DNI
El dia 11 de febrer cal venir a recollir-lo
Renovació del DNI a Montmeló mes de febrer
Del 10 al 21 de gener: De 8.30 a 13.30 h - lliurament de números a persones grans i amb mobilitat reduïda
A partir del 24 de gener: De 8.30 a 13.30 h - lliurament de números a la resta de la ciutadania
7 de febrer: Presentació de la documentació
11 de febrer: Lliurament del DNI
La informació sobre la documentació que cal presentar la podeu trobar clicant el següent enllaç: DNI electrònic
Data de modificació: 27/12/2021 13:48:01
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420