És l’informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l’activitat.
QUI HO POT DEMANAR
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s’ha de declarar la representació amb la qual s’actua.QUAN ES POT DEMANAR
Es pot presentar en qualsevol moment.TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA
Prèviament a l’inici de l’activitat i a la presentació de la sol•licitud o comunicació prèvia corresponent.PREU DE LA TRAMITACIÓ
Subjecte a taxa segons Ordenança Fiscal número 11.NORMATIVA
• Decret legislatiu 1/2010, del 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.PER INTERNET
SíENLLAÇ EXTERN
https://bit.ly/3wSj48KTELÈFON
NoPRESENCIAL
Sí On es faOficina d’Atenció al Ciutadà
Adreça:Plaça de la Vila, 1
Telèfon:93 572 00 00
Correu-e: Horari:Atenció amb cita prèvia:
- De dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00
- Dimarts i dijous, de 16:00 a 18:30 (excepte juliol i agost)
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Impresos del tràmit:
Data de modificació: 08/06/2022 10:02:38
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420