És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d’una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.
Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.
QUI HO POT DEMANAR
Tant el transmitent com el nou titular.
QUAN ES POT DEMANAR
Es pot presentar en qualsevol moment.
TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA
La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.
Un cop efectuada aquesta comunicació, l’Ajuntament actualitzarà les dades en el Registre municipal corresponent.
Documentació que cal tenir a l'activitat a disposició del personal inspector de l'Ajuntament. (Veure l'enllaç al final de la plana)
PREU DE LA TRAMITACIÓ
Subjecte a taxa segons Ordenança Fiscal número 11.
NORMATIVA
• Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
• Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
• Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica.
• Decret 112/2010, de 31 d’agost, Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives.
• Ordenances municipals.
Internet
PER INTERNET
Sí
ENLLAÇ EXTERN
https://bit.ly/3MCxnEF
Telèfon
TELÈFON
No
Presencial
PRESENCIAL
No
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
- Comunicació de transmissió del títol (llicència o comunicació prèvia) que habilita per a l'exercici de l'activitat, d'acord amb el model normalitzat que inclou la declaració responsable següent:
- Que en cas d'actuar com a representant legal, es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
- Que les responsabilitats i les obligacions de l'antic titular derivades de la llicència o de la comunicació prèvia són assumides pel nou titular. A tal efecte es pot aportar una Declaració conjunta de la titularitat de l'activitat, signada tant per l'antic titular com pel nou si se'n disposa.
- Que les dades consignades en la comunicació són certes, així com la documentació que s'adjunta, si és el cas.
- Que es disposa, si és necessària, de la pòlissa o el contracte d'assegurances o altres garanties que responen de l'activitat, a nom del nou titular.
Impresos del tràmit:
Informació relacionada